اس ام اس احساسی ....
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:اس ام اس جدید,اس ام اس احساسی وعاشقانه ,, توسط ایمان


عشق یعنی جسم و جانم مال تو
عشق یعنی پرسش از احوال تو
عشق یعنی از خودم من خسته ام
عشق من ، به تو دل بسته ام
______________اس ام اس احساسی__________________
تو را ای گل کماکان دوست دارم
به قدر ابر و باران دوست دارم
کجا باشی کجا باشم مهم نیست!!!
تو را تا زنده هستم دوست دارم
______________اس ام اس احساسی__________________
در غم عشق نبودیّ و محبت کردی
این هم از لطف شما بود و نمی‌دانستیم
من نکردم گله از عهد و وفاداری تو
عهد ما عهد جفا بود و نمی‌دانستیم
رنج بی‌عشقی و تنهایی و بی‌مهری یار!!!
همه تقدیر خدا بود و نمی‌دانستیم
______________اس ام اس احساسی__________________
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی
______________اس ام اس احساسی__________________
در زندگی ات سه چیز را تجربه کن
دوست داشتن را برای تجربه
عاشق شدن را برای هدف
فراموش کردن را برای قبول واقعیت!!!
______________اس ام اس احساسی__________________
با یاد تو این ستاره ها رنگی بود
این دفتر خاطرات من سنگی بود
از درس کلاس عاشقی سهمم باز
یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود
______________اس ام اس احساسی__________________
دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد!!!
آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد
______________اس ام اس احساسی__________________
تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم!!!
______________اس ام اس احساسی__________________
یه رابطه از اونجایی خراب میشه که
تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس
سرد بودنم را بگذار
به حساب گرم بودنت با دیگران!!! ...
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس
بهانه می تراشی و مرا عذاب میدهی
به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون
ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن!!!
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس

ازترس فاسد شدن دلت را حراج نکن
خشک شدن هنوزم جواب میدهد!
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس
آری
حتم دارم درجاده ها کارگران مشغول کارند ...
چون میدانم تو ب سوی من میایی!مگر ن؟!!!
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس
یکی بیاد به این دانشجوهای ورودی ۹۱ بفهمونه
اون صندلی که جلسه قبل روش نشستن ماله اونا نیست
میتونن رو صندلیای دیگه هم بشینن!!!
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس
شب هایم من سردند بی تو
اما شب های او داغ است با تن تو!!!
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس
مریض بودم مامانم داشت
داروهام رو میداد ک داداش کوچیکم اومد گفت:
منم از اینا میخوام مامانم
گفت : الهی مامان بمیره برات
اینا پی پیه، فقط داداش باید بخوره!
داداشمم گفت: اه اه رفت دنباله بازیش!!!
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس
زلالترین شبنم آرامش را برایت آرزو دارم
نه برای امروزت برای فردای هر روزت!!!
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس
انگار میدان است
دلم را میگویم هر کس میرسد دورش میزند
من درختت میمونم
تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی
آخرش یا دستمال می شم واسه اشک چشمات!!!
یا قلم و کاغذ میشم واسه دلتنگیات !
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس
می گویند عشق خدا به همه یکسان ست
ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد!!!
وگرنه به همه یکی مثل تو میداد
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس
تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست
و عاشقانه می خوانم
عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست!!! !
______________اس ام اس احساسی__________________ عاشقانه اس ام اس
تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار
زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه تویی!!!




 


نظرات شما عزیزان:

صدیقه
ساعت22:27---10 آذر 1392
اپم...

هانیه
ساعت12:27---9 آذر 1392
به یک‏جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی توانایی عشق ورزیدن؛ بزرگ‌ترین هنر دنیاست.

مرسی بهم سر زدی
پاسخ:فدات


ال ناز جمله ی خدا فظی
ساعت14:23---8 آذر 1392
تپش قلب :

شب خوابیدی تو تختت... هی قلت میخوری...بعد گوشی

بر میداری مینویسی خوابم نمیبره...سرد میشی...بغض میکنی!!!

میبینی هیچ کسو نداری ک اینو واسش بفرستی...

تنهایی سخته خیلی...و سخت تر از اون اینه که خودت بخوای تنها باشی

تا کسی تنهات نذاره و درد نکشی...


تنهاا
ساعت20:48---7 آذر 1392
نمی دانــــــــــــــــــم چرا بهار زندگیم،اینـــــــــــــــقدر زود رنگ خزان گرفت

و به تنهـــــــــــتایی گل سرخ قسم که تـــــــــــورا دوست داشتم

ســـــــــــرای زندگی بدون تو هــــــــــیچ رنگی ندارد.سرسبزی زنـــــــــــدگی و فردای زنـــــــــدگیم را از تو می خــــــــواهم

درد من ،در نــــــــبودن با توست......که چـــــــــــرا در کنار همه ی آرزوها بــــــــــی من بودن را بــــــــرگزیدی

تــــــــــــو که می دانستــــــــــتتی در خــــــزانه ی قلبـــــــها من قلب تــــــــــــورا برداشتم یــــــــــادم می آید همان زمــــــــــان

قلب تــــــــــــــو از تپـــــــتش باز ایســـــــــــتاد



(چــــــــــون فکر کنم تـــــــــو از همـــــــــــان آغــــــــــــاز مرا نخـــــــــــواستی)


تنهام
ساعت20:04---7 آذر 1392
من یـــک عذر خواهی ب "خــــــودم" بدهکـــارم
برای اینــــــــکه احساســــــــــاتی بودم ،

برای اینـــــــــــــــکه یـــــــــــــک رو بودم ،

برای اینکه غـــــــــــــــــرورم را شکستم ،

برای اینکه ســــــــــــــــــــــــــاده بودم ...

بـــــــــــــــرای اینکه انســــــــــــان بودم ...

" خودم "

من رو ببخش


تنها
ساعت19:52---7 آذر 1392


خداوندا برای همسایه که نان مرا ربود،نان!!برای عزیزانی که قلب مرا شکستند،مهربانی!!برای کسانی که روح مرا آزردند،بخشش!!و برای خویشتن خویش آگاهی و عشق می طلبم


ال ناز
ساعت19:36---7 آذر 1392
مـــوهـــایـــم ..

که یـکدسـت ..

هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !

بـــــاز هــــم ..

بـــــا عـشق ..

می نویـسم :

دوستـــت دارم …


kati
ساعت19:35---7 آذر 1392
بعضی وقتهــآ..
از شدت دلتنگیــــ ،
گریهــ کهــــ هیچ...!!!
دلــ♥ــَت می خــوآهــَد ؛
هــآی هــــآی بمیــــری...!


mar♥jan
ساعت16:52---7 آذر 1392
سلام ایمان عزیز خوبی سلومتی؟

وااااااای چقدر مطالبت خوشگله.مخصوصا عکس این پستت
پاسخ: سلاام ممنون تو خوبی؟؟؟ممنون چشمات قنگ میبینه


صدیقه
ساعت13:53---7 آذر 1392
ایول ....عالی بود
پاسخ:مممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: